Nowy system umożliwi zakup i zarządzanie biletami w aplikacji mobilnej, korzystanie z płatności zbliżeniowych oraz elastyczne dopasowanie formy biletu do potrzeb pasażera. Użytkownicy będą mogli wybrać spośród kilku wygodnych nośników – od aplikacji w telefonie, przez smartwatch, kartę miejską, aż po kod QR. Dla chętnych nadal dostępne będą także tradycyjne bilety papierowe.
Po wakacjach ruszy szeroko zakrojona kampania informacyjno-promocyjna, dzięki której mieszkańcy dowiedzą się, jak korzystać z nowych funkcjonalności oraz jak zaktualizować dotychczasową kartę. Co ważne – obecnie działająca Pilska Karta Miejska pozostanie aktywna i będzie mogła być dalej używana po jednorazowej, prostej aktualizacji. System zaoferuje także szereg nowych udogodnień. To nie będzie tylko karta komunikacyjna, mieszkańcy będą mogli skorzystać w niej z rabatów, ofert specjalnych oraz promocji w ramach miejskiego programu partnerskiego. To swego rodzaju nowoczesny klucz do miasta: dostępu do instytucji kultury, sportu czy lokalnych wydarzeń. Wszystko po to, by uczynić korzystanie z usług publicznych jeszcze bardziej przyjaznym i dostosowanym do codziennych potrzeb.