Mieszkańcy gminy Szydłowo muszą uzupełnić swoje wniosku

2021-11-24 9:15

Ważna informacja dla mieszkańców gminy Szydłowo, którzy złożyli wniosek w ramach programu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.

polska cyfrowa

i

Autor: szydlowo.pl/ Archiwum prywatne

Organizator projektu nałożył na władze gminy obowiązek potwierdzenia danych złożonych w oświadczeniach mieszkańców. W związku z tym wszyscy rodzice, opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenia w ramach konkursu, muszą dostarczyć do Gminy Kaczory dokument potwierdzający, że ich przodek pracował w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej. W przypadku niektórych osób konieczne będzie złożenie dokumentów poświadczających pokrewieństwo z tym przodkiem. Wnioski należy uzupełnić do 8 grudnia. Jeśli do tego czasu niezbędne dokumenty nie dotrą do gminy sprzęt nie zostanie przyznany, natomiast gdyby się okazało, że złożone oświadczenie jest niezgodne z prawdą komputery trzeba będzie oddać i zapłacić karę.